woensdag 24 oktober 2007

Mosselfeest voor Kloen




De dagen zijn tegenwoordig te kort. Gelukkig kan ik dit weekend een uurtje langer slapen want het is druk, zeer druk om alles in orde te krijgen. Ondertussen kan ik jullie melden dat Nico Mattan vrijdagmiddag aanwezig zal zijn in café 't Dorp. Wie er nog langs komt, hou ik nog even geheim. Het is ongelooflijk wat mijn idee "50 uren vast geketend voor Kloen" teweeg brengt.


Van overal krijg ik positieve reacties en hulp aangeboden. Ik voel dat het leeft en dat doet deugd. Zo kwam ook het volgende tussen pot en pint uit de bus. Francis Margodt vroeg wat ik op zaterdagmiddag zou eten. " Wat maak je klaar ?" vroeg ik hem. Mossels was zijn antwoord. Na een tijdje was het niet meer 1 portie maar 50 kg (!) mosselen en dat tvv Kloen.


Met de steun van de Dosko Dames, Gastro Fish, Frituur 't Patatje, Café 't Hoekske en traiteursdienst Katelijnenhof kan ik op zaterdag 3 november vanaf 12h lekkere mosselen met frietjes aanbieden in het zaaltje van Café 't Dorp aan 15 euro per portie. Wie zin heeft in mosselen en zo Kloen wil steunen gelieve dan uw inschrijving (met vermelding van uw naam en telefoonnummer + aantal personen) te sturen naar mienwerkerke@hotmail.com . Wacht niet te lang want de plaatsen zijn beperkt !

1 opmerking:

Anoniem zei

De 'kloen" van de zaak is, de mosselen zijn al op !