zaterdag 20 oktober 2007

50 uren vastgeketend voor het goede doel

Beste Vrienden,

Weet je nog de weddingschap in 2002?
" 't mienwerkerke zal de 100km van de Nacht van Vlaanderen uitlopen voor een nachtje Parijs..."
Dan weet je ook nog dat ik toen ook slaagde in mijn opdracht.

Toen speelde ik reeds met de gedachte om me te laten sponsoren voor een goed doel, maar het is er toen niet van gekomen.
Toen ik mijn opdracht voor mijn 40° verjaardag begon uit te werken vond ik het een ideale gelegenheid om nu de kans te grijpen en iets te doen voor een goed doel.

Daar ik vrijwillige medewerker was bij het groot Kloen spektakel 2005 en ik er in 2008 opnieuw aan meewerk, was de keuze snel gemaakt. Het werd Kloen. Dit is een mooi initiatief en verdient alle mogelijke steun. Na wat brainstormen met Geert Deraeve (bezieler van Kloen) is het eindelijk zo ver en hoop ik zo mijn steentje te kunnen bijdragen voor deze schitterende ziekenhuisclowns.
Volgende weet lees je hier meer over het volledige programma en komt u mischien te weten
welke BV's er zullen langskomen.
Wie komt uit Rusland, Jamaica, Spanje... ?
Welke bands zullen er spelen ?
Wie komt als brandweerman ?
Wat voor kunstwerk zal ik maken ?
Hoe zal Erna eruit zien ?
Op donderdag 25 oktober verschijnt er een eerste artikel in de Krant van West-Vlaanderen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

't begint er al een beetje op te trekken. Goed idee van Kloen.

Welke BV's komen er. Even rondgevraagd en bijna niemand kent Nico Mattan en Veerle Dejaeghere ... zijn dit dan BV's :-)

Murke

Suske. zei

sportliefhebbers zullen deze personen wel kennen, wees gerust. Mijn vrouw weet n ieder geval wie het zijn dus...wel BV's.